zaterdag 16 september 2017

Nieuwe NOS Journaal groeibriljant Amber Brantsen te gast in Tijd voor Max

Nieuwe NOS Journaal groeibriljant Amber Brantsen te gast in Tijd voor Max

Actiedag Sint-Maarten, Amber Brantsen en Berend Boudewijn.

Amber Brantsen blikt in Tijd voor MAX terug op haar eerste weken als nieuwe NOS Journaal presentatrice en carrière so far 15 september 2017 Martine van Os en Sybrand Niessen, Sacha de Boer NPO1 #groeibriljant

We schakelen met Beeld en Geluid waar een actiedag wordt georganiseerd voor de slachtoffers van orkaan Irma op Sint-Maarten. Bij ons aan tafel zit een ooggetuige en Edsilia Rombley zingt een lied speciaal voor het zwaar getroffen eiland.

Amber Brantsen klom in slechts een paar jaar tijd op van Omroep West naar presentatrice van het NOS Journaal. Ze wordt de rising star van de NOS en een groeibriljant genoemd. Ze vertelt hoe dat is.
 
Amber Brantsen ziet zichzelf niet als concurrentie voor Dionne Stax, zoals weekblad Privé onlangs kopte. Dat vertelt de nieuwe presentatrice van het NOS Journaal in Het Parool.

Brantsen is overgestapt van het NOS Radio 1 Journaal naar het tv-journaal, waar door het vertrek van Rik van de Westelaken een plekje was vrijgekomen.
Het nieuws haalde diverse media, waaronder Privé. ‘Concurrentie voor Dionne’, kopte het showblad. Maar dáár herkent Brantsen zich totaal niet in.

Brantsen in Het Parool: “Ik heb al gemerkt dat ik interessant ben geworden voor de roddelbladen; er stond laatst in de Privé dat ik het nieuws ging presenteren.

De kop was ‘Concurrentie voor Dionne’. Terwijl Dionne Stax een van mijn leukste collega’s is! Ik hoop maar dat ze me sparen.”
 
Het is het enige waar Brantsen een beetje tegenop ziet: de schijnwerpers die tv met zich mee brengt.

“Ik bedacht het me laatst in de sportschool: stel dat mensen me straks op zo’n moment gaan aanspreken omdat ze me herkennen.”

Al met al: het zal even wennen zijn. “Bij de radio zat ik gewoon op een stoel en las ik mijn tekst voor, heel veilig.”

Samen met Winfried Baijens, Mark Visser, Jeroen Tjepkema, Dionne Stax, Simone Weimans, Jeroen Overbeek, Astrid Kersseboom, Annechien Steenhuizen en Rob Trip presenteert Amber Brantsen vanaf heden de journaals.

Haar grote voorganger en jeugdidool Sacha de Boer had nog een mooie en lieve videoboodschap voor de nieuwe rising star.

En Robèrt van Beckhoven laat weten wat de technische opdracht is in aflevering 3 van Heel Holland Bakt.

Tijd voor MAX ontvangt van maandag tot en met vrijdag boeiende bekende en onbekende Nederlanders.

Met deze gasten praten Martine van Os en Sybrand Niessen over actuele gebeurtenissen, interessante ontwikkelingen en persoonlijke ervaringen. Daarnaast staat er elke een bepaald onderwerp centraal.

Op Twitter: Tijd voor MAX @tijdvoormax 14 u14 uur geleden
'Rising star', 'groeibriljant', @amberbrantsen wordt een beetje zenuwachtig van deze kwalificaties. "Ik begin nog maar net." #tijdvoorMAX

Amber Brantsen op instagram: Ik zat vanmiddag in Tijd voor Max!

Er waren foto's en video's van lang geleden 🤭. Prachtige woorden van Sacha ❤️. Slagroomsoezen van Robèrt 😋. En de groeten van Winfried ❤️. Het was heel fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten